Slingshots Forum banner
1 - 10 of 10 Posts

·
Registered
2,260 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Quetal amigos ResorteronteS!

Una rayita más de encino jajaja!

Parafraseando aquel dicho de "una raya más al tigre", dado que por donde vivo abunda el encino pues le he tomado mucho afecto a tallar mis horquetas en ésta madera.

La que les presento hoy es de manufactura reciente y dada su geometría y forma compacta además de muy robusta le puse el nombre de "La Tyson" en honor a aquel boxeador de los pesos pesados Mike Tyson porque en esa categoría hasta chaparrito se veía.

En lo particular a mi me gusta sentir poderosa la horqueta por ello no quise desbastar más de lo necesario. y quedó tal como yo quería.

Aquí las fotos.

One rayita more of encino jajaja!

Paraphrasing that one saying of " one more a ray to tigre" , since by where alive encino abounds because I have taken him much affection to carve my forks in this one wood.

The one that I present/display to them today it is of manufacture recent and given his geometry and it forms compact besides very robust I put the name to him of "The Tyson" in honor to that one boxer of the heavy weights Mike Tyson because in that category until chaparrito it was seen. In the individual I like to feel powerful the fork for that reason I did not want to reduce more of the necessary thing. and it was as I wanted. Here the photos.

l

Chepo

·
Registered
2,260 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Muchas gracias a todos!

Y creo que no está de más subir un par de imágenes más para que se den una idea del tamaño de la Tyson jejeje!

Thank you very much to all!

And I believe that it is not of raising a pair of images more so that they occur to an idea the Tyson as large as jejeje!

See you later ...Chepo

·
Brotherhood Of The Slingshot Nutz
2,153 Posts
Very cool slingshot !

·
Premium Member
3,465 Posts
That's the most elegant natural fork that I can recall having seen.

·
Registered
2,260 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Gracias Smitty and Dan es muy grato el cumplido.

Chepo

1 - 10 of 10 Posts