Oké, ik denk dat het tijd is dat we een uitgebreide frameloze thread samenstellen. Deze wordt een beetje anders, want ik hoop interesse te wekken bij nieuwe rekruten voor deze stijl, en ook een paar veteranen zover te krijgen dat ze hun zegje doen over wat ze de laatste tijd doen en hoe ze het doen. Ik zal de komende weken werken aan een artikel over verschillende oorsprongen en variaties op deze specifieke stijl. Mijn vriend Min Mao van SniperSling Slingshots in China heeft me een paar geschiedenislessen gegeven die ik zal delen, evenals de voordelen en de logica rondom het schieten op deze manier. Iedereen die een beetje info wil inbrengen, een vraag wil stellen, een video wil plaatsen of een setup wil delen, aarzel niet. Dit is een thread voor frameloze schutters van alle niveaus om ideeën en methoden te delen en te proberen meer te leren en beter te worden in deze mystieke stijl.
Laat ik dit aftrappen door te zeggen dat ik onlangs 6 mm staal heb geschoten met een lus van 1632 en een microvezel zakje. Ik ben *verbaasd* hoe snel, vlak en accuraat deze setup is. Meestal schiet ik een 2040 lus met alles van .36 -.45 lood tot 5/8" knikkers, dus ik dacht dat de 1632 in wezen een middelmatige papierpons of een close ranch can popper zou zijn. Niet dus. Deze setup heeft genoeg punch en precisie voor 15 yard blikken de hele dag door! Aangenaam verrast, twee sets gemaakt, een magnetisch koord en net 1000 6mm's besteld, veel plezier voor weinig geld!
Dus doe mee, wat is jouw setup als je de frames achter je laat!?
Verzonden vanaf mijn LM-X210APM met Tapatalk
Laat ik dit aftrappen door te zeggen dat ik onlangs 6 mm staal heb geschoten met een lus van 1632 en een microvezel zakje. Ik ben *verbaasd* hoe snel, vlak en accuraat deze setup is. Meestal schiet ik een 2040 lus met alles van .36 -.45 lood tot 5/8" knikkers, dus ik dacht dat de 1632 in wezen een middelmatige papierpons of een close ranch can popper zou zijn. Niet dus. Deze setup heeft genoeg punch en precisie voor 15 yard blikken de hele dag door! Aangenaam verrast, twee sets gemaakt, een magnetisch koord en net 1000 6mm's besteld, veel plezier voor weinig geld!
Dus doe mee, wat is jouw setup als je de frames achter je laat!?

Verzonden vanaf mijn LM-X210APM met Tapatalk